Film honek es du istorio jakinik. Komunikazioa zuzenki emana gertatzen da irudi eta erritmo garbiari esker. Gizonak eragin manupulazio eta hondamendietara begiak zabaltzen dizkiguten irudiak lirateke, finean. Hopi hizkeraz "qatsi" hitzak "bizia" adierazi nahi du. Powaqqatsi izan ere, Koyanisqatsi-ren jarraipen dugu trilogiaren bigarren partea.
Lehendabiziko atalak, sen berean dirauen natura eta industriak hondatuarikoa parekatzen ditu, Estadu Batuetan den desoreka ekologikoaren balantze izugarria aldarrikatuz. Powaqqatsi ordea ikusmira zabalago bat eskaintzen digu. "Ko-yaa-nis-qatsi" zentzu aldrebesatuko hitza da: itzulpenik fidelena "oreka galdu duen bizitza" litzateke, dena den. "Powaqqatsi": "powa", hau da, hirugarren baten kostara bizi den aztia eta "qatsi", bizia, hizten kontrakzioa da. Hirugarren munduko irudiak, Asia, India, Afrika eta Heego Amerikako bertako kulturei buruzko gogoetak, mehatzaturiko usadioei buruzko erretratu zein zehetasunak, herrizka eta leuni isolatuen gaineko kultur analisia. Powaqqatsi giza sormena eta fantasiari buruzko dokumentua dugu.