Manuel -ikasle ona, mutil zintzoa- triste dago, zeharo tristeturik geratu zen, plater baten marrazkiari so egonagatik. Manuel Sevillarantza abiatzen da tristeziaren aurkako sendagarri bila. "Gaitz oro, amodiozko min", esaten dio norbaitek. Rocio aurkitu nahian dabil, bere garai bateko neska. alabaina johnekin egiten du topo, zeinak amodio minez, ere bai, emaztea hil baitu.
Manuel gertaruaren lekuko bakarra da. alcántarako juezak, Rocioren aita, ikusitakoa konda deza presionatuko dio. John -hiltzailea- eta Manuel -melankolikoa- lagun min egingo dira. Johnek Rocio aurkitzen lagunduko dio... baina Manuelen zoritxar eta kalterako, Rocio kausitzen dutenean, berau Johnekin maitemindurik dagoela dirudi...