Muhsin jauna, turkiar musika klasikoko entrepresari, nekez saio da Istanbul hiriko musika mailari eutziz, non musila bezala, beste hainbat gauzek ere, gainbehera bait doaz. Bere abentura komiko-trajikoa Ali Nazi ezagutzerakoan hasiko da, probientzietatik iritsi berri bat dugu Ali. Kantari gazteak ahots galanta eta bere lurreko azentu nabaria dauka, baina Muhsin Bey-k uko egiten die bere eskakizunei. Gero, bere hitzetan atzerra joanez, Muhsin Bey-k zalantzan jarriko ditu bere sinismenik irmoenak, eta egintza honen ondorios espetzeratua izango da.