Julian (Julian Sands), negozio eta diplomaz gizona. Barsobian heltzen da 1938an, bere emazte gazteak, Ninak (René Soutendijk), laguntzen diolarik. Nina, emakume eder, ahul, sentibera eta botere psikikoak omen ditu. Istorio hunkigarri hau egizko gertakisun batean oinarritua, bien arteko harreman gatazkatsua kondatzen du. Sobrare, Nina egunez egun dakusin bidegabekeriekin larritzen hasia da eta julian berriz, Polonian diren alemanekin arma kontrabandoan sarturik dabil. Gerra hasten denekoan, bikotea ezinbestean banandu egiten da: Nina poloniar osasuntegi batetara doa eta Julian Hego Amerikarantz, aldiz.