Tomasz 19 urtetako gaztea, bere etxe aurrean bizi den emakume adinduagoaz, 30 urte dauzka Magdak, maitemindurik da. Gauero, Tomasz-ek bere auzokide ederraren etxea zelatzen du eskolako teleskopioaz. Antza, gizon askok egiten diote bisita. Tomaszek telefonoz hotsegiten dio, alabaina ez du ezer esateko adorerik. Gaztea auzoko posta bulegoan dihardu lanean, eta jiro faltsuak jasotzeko deialdiak igortzen dizkio Magdari. Ondoren, esne banatzaile hasiko zaigu, Magda gertutik ikus ahal izateko zedez. Behingoz topo egiten dutenean, Tomaszek guztia azaltzen dio. Magda zeharo harrituta gelditzen da.
Orain dela asko guztiz desendaniaturik bizi dela eta jadanik ez du maitasunarengan sinesten. Ezin dezake ulertu Tomasz zeharo enamoraturik egon ahal izana. Gaztea etzera gonbidatu eta bere gorputza eskaintzen dio. Baina Tomasz arras kilikaturik dago eta hasi aurretik bustitzen du, Magdak hartara, modu hotzean, zera esaten dio. Baina Tomasz belarriak apal eginda eta traizionaturik nonbait ihesian doa. Etxerakoan zainak mozten ditu. Ospitalera eraman eta ozta-ozta salbatuko dute.
Orain Magda izango da haren beharra somatu hasiko dena, antzerkirako prismatiko batzuen laguntzaz Tomaszen etxeko leihoak arakartzen ditu. Magdak zerbait galdu, zeozer hondatu duela zuzmatzen du. Oraindik, gainera, deus ez daki Tomaszen buru hilketa saialdiaz.