1945eko abuztuak 8an, Nagasaki hirian, atzerritar merkatariak, amerikar presoak, zerbitzu militarra egiteko ezgai diren ezgauz zenbaitzu eta gerraren zioz beren senarren ondotik benanduak izandako emakume mordoa elkarbizi dira. Etengabeko bonbaketak noka hornitze zailtasunak gorabehera, biztanleakitzurazko bizimodua egiten saiatzen dira. Ezkontzak ospatzen dira, amodioak sortu, haurrak jaio, zaharrak hil. Gerraren akabera litzateke hauen ametsik preziatuenqa, alegia maite dituzten gizakien itzulera. Hala ere, hilak 9z, goizeko hamaiketan, milaka amets suntsituko dituen madarikazio bat datorkien zerutik behera.