Istorio honi fikzio surrealista besterik ez zitzaion komeni, non gizon batek sufritzen hasterakoan bakarrik ekin bide dio musika konposagintzari. Deucalion, diru faltsua egiteaz salaturik gertatzen da. Poliziaren esku luzea atzerik daukala, falsifikatzaileak ere atzetik dauzka eta halako batean, urdanga ezezagun baten agerpenaz, filma amesturiko "thriller" fantastikoa bihurtuko da, baina eraberean gizaki tormentatu honen kontzientzia berriarentzako abiapuntu.