Angela DeMarco bere bizimoduaz kokoteraino dago jadanik, eta berau aldatu nahiko luke. Bere senarra (saripeko hiltzaile) garbitzen duten horretan, Long Islandera ihes egiten du, odolaz zikindutako dirua atzean utziz.
Manhattango hegoekialdean bizitza berri bati ahal izatea, angelak "Familia"-ko kideak eta ajente federalak elbiak bailiran kendu beharko ditu gainetik. Mafiako buruetako batek, Tony Russok, proposamen lizunak egiten dizkio -familia elkartuta mantzentzeko modua du honek- eta honen, emaztearen, Connie mafiako printzesaren, ezinikusia irabaziko.