Istorio hau izoztzeko mundi desolatuan abiatzen da. Itsasontzi fantasmagoriko batek emeki-emeki zeharkatzen ditu urak. Untzian Mary Shelley berak sortu "kreatura"-ren biladoa: Frankenstein Munstroa aurkitu irrikiz.
London, 1816: Mary eta Shelley poeta ihesi doaz. Leman Aintziraren bazterretan exiliaturik bizi den Lord Byronen bila. Clara, Maryren ahizpordea eta Lord Byron maitale, beraiekin doa. Sheyelldarrak, Clarak , Byronek eta Polidorik, azkenaren lagun eta oso idazkari pertsonala, lakuan ematen dituzte egunak arraunean. elkarren arteko maitasun-gorrotozko harrreman griñatsuak loratzne dira. Polidori, Shelley eta Byronen arteko adiskidetza hazkorragatik zelati dago, eta Clara, bestalde, Byronen jarreraz bazterturik eta mezprezatua senditzen da. Giro ekaiztsu honetan, halako gau batez, "kreatura" halakoa sortuko zaie lehenekoz, zeinaren eragingaitzak denen bizitzetan iraungo baitu aurrerantzean.
Polidoriren heriotzea delarik medio, gau batezurkatuta azaltzen da, pikutara doaz Villa Diodattiko opor zoriontsuak, Shlleydarrak eta Clara, zeina Byronen seme bat darama sabelean, Londonera itzuliko dira. Bi urteren buruan, poetak Venecian daukan jauregian elkartuko dira atzera, non Byron disolbapenezko bizimoduan murgildurik baita.