Polizia komisario batek aitarenganako gorroto bizia sentitzen du ume-umetandik. Mutiko batek etxe bati su ematerakoan, gorroto hori sortu zitzaioneko gomutak berpizten dizkio, eta gorrotoarekin bat aitaren ogibidea gaitzesten du: eutanasialari diharduena, alegia.