Espainia, 50 urteko hamarkadan. Región deritzan lurralde mitikoan, Bocentellas herriko iturrian, ezezagun baten sarraskia agertu da. Herriko jendeak Medina kapitainarengana joko du laguntza eske, jueza iritsi bitartean behintzat. Agintaritza judiziala iristerakoan, dagozkion oharrak burutu eta gorpuaren jasotzeari ekingo zaio. Heriotz honek, antza, hilabeteak atzera san mamud gotorleku militarreki bi soldaduk ihesi joanarekin hasitako trama korapilatsuaren arkua osatzen du. Koronel misteriotsu baten presentzia, interes ekonomiko ilunak nola emagaldu talde baten agertseak, azpijoko estraino bezain lodiaren bilakaera adierazten du, zeinak azken unean argitutako ezusteko amaiarea eragingo baitu.