Braulio Valdivia-k, Iturriagatarren azkena den Fernando hil behar dutela gogoratzen die bere iloba Felipe eta Manueli, senide mendeku batengatik. Haurtzaroan, Manuelen emaztegai eta Felipen laguna izandako María Ángela, Espainiatik etortzen da eta Fernando ezagutuko du. Biak maitemindutik egon arren, odol isurketarik ez dadin egon, María Ángelak Manuelekin ezkondu behar du. fernandoren gizonak, Feliperenarengan harrapatuak izan dira. Rosa Manueketaz maitemindurik, Felipe aurkitzen arriskuaz ohartaratzen dio María Ángelari. Felipe abisaturik dagoenean, bere gizonak askatu eta haiekin alde egingo du.