Brasil, demokraziaren itzulerarekin amets egin eta jendea presidentzial hauteskunde zuzenak eskatzeko, kalera ateratzen den bitartean (apirilak 1984), belaunaldi eta inguru desberdineko hiru pertsonaiek elkarren aurka ekingo dute, filmaketa baten amodio historiaren ondorioz. Lina, hogei urtetako kazetari gazte bat; Goyas, hogeita hamabost urtetako zinegilea eta Rocha, berrogeita hamabost urte, negozio gizon boteretsua.