Mende honetako lehen hamarkadan, Santa Fe-ko probintziaren iparraldean kokatutako enpresa ingelesek, quebracho basoak ebakitzeko feudo bat sortzen dute. Zuhaitz honetatik taninoa ateratzen da (larruaren tratamendurako erabilia). Inperial komertzio honek, funtzionarioak usteldu eta langileak esklabutzan zapalduaz, ez zituen legeak haintzakotzat hartzen. Negozioa bukatu zenean, lurralde osoak agortuak eta miserian utziak izan ziren. Garai desberdinetan kokatuak, hiru episodioetan, langileen drama, gogorki astindutako greba saioak eta atzerritik maneiatutako interes mordoen deskribapen bat egiten da.