Txikanoek, Estatu Batuetan jaio edo errotutako mexikarrek, etsi.etsiko bizimodua nozi dute: "esku langile"-en trafiku ezgizatiarrekin hasi eta lantze zelaiatan edota lantegietan jasan beharra duten hustiro eta bereizketaraino. Konpainia batzuk istorio honetako Morrisak bezalaxe, mugaren bi aldetara amarruka diraute, langileen arteko konkurrentzia desleiala eraginez eta lan eskuaren etengabeko merketzea derrigortuz.