Ana, emakume buhirtzen ari den neskatila bat da. Bere aita, ohitura zaharreko politikari bat, parlamentaru minoritate baten burua da. pablo talde honetako kidea, gazte sutsu eta iraultzaile idealetakoa, bere politikan jokaeraz arro sentitzen da. Ana ezagutzen du. Hau, bere pertsonal zirkunstantzia eta hartu duen heziketa gogorrarengandik, gertu azaltzen da. Bien arteko neurrigabeko harreman pasionalak, zoritxarrez eragin haundia izango dute neskatoren psikologian.