Zinematografikoki bikaina, filmeak borroka bokazioa dauka, sortua izan zen mementu eta egoera zehatz horren ondorioz. Bigarren zatian, hamar notetan, 1945 eta 1955 arteko Peronen lehen gobernuaren hostoria eta peronista langile mugimenduaren analisi bat egiten da. Hirugarren zatia, indarkeria eta presentea, tertimonio, eskutitz eta erreportaien bidez, latinoamerikar herrien egitura kapitalistaren eraldakuntza eta neokolonialismoaren erradikaziorako, iraultzaile praxi baten oihuari buruzko panfleto bat da.