18 urte berte arte Elena Chihuahan bizi da gurasoekin, eta dantza ikasten du, halaber. Bapatean hondamendia gertatze da: Elenaren ama familiaren lagun batekin hanka egin eta aitak burua hilko du. Elena, Juárez Hirira doa lan bila baina; Luzioren eskutik Rosauraren kabaretean sartzea baino ez du beste irtenbiderik. Rosaurak drogazaletu eta emagaldu bihurtzen du. Hala eta guztiz ere, kabaretean dantza eginez arrakasta izango. bere dantzalagunekin istiluka arituz askatzen du bere samina. Egun batez, amarekin ihes egin zuena ikusi eta botila batez buruan jotzen dio. rosaurak zigortu egin nahi dio, baino Luzio azaldu eta putaetxetik ateratzen du. horren bitartean, Luzio eta bere kideak bitzitegi batetan lapurketa prestatuz dihardute, bere gizonetako batek ordea poliziari abixua pasa eta atxilotiak izango dira. Elenak ihes egin ahal izango du, eta hiriburuan azkenik, kabaretista moduan arrakasta lortuko.