Idazle batzuen eritziz filma honek halako kutsu neorrealista barne du, abiapuntuaren freskotasun nahiz buruketaren nobedadeagatik, nahiz eta bukaera abiapuntuko tonuaz urrun geratu. Xinegintzan ez ohizko elementuen erabilera izan liteke pelikularen berezitasunik aipagarrienetakoa: etengabeko jarioan datozkigun elkarrizketak, txiletar azentu bereizgarriak eskain ditzakeen aukerak bikainki bilakatuz eta pertsonaien mugimenduak zehazki filmatuz. Norabide jakinik gabeko ibilketa laberintikoak jarraitu bide dira gazte parrandalari talde baten atzetik. Ohiturak, giro soziala, hizkuntza bera eta gazte hauen arteko gatazka interesa gaitzake.