Bahía-ko itsasbazterreko arrantzaleen herri batean, "pai de santo"-k herria sineskerien presa mantentzen du. Yemanjá-rengandik (itsasoko dibinitatea) aukeratua den Araun gazteak, ezin du harreman sezualarik eduki, Firmino, hiriatik etorritako beltz bat, bere erkideek sufritzen duten ezplotazioaren aurka errebelatzen da. Araun beste gizonak bezalakoa erakustea erabakitzen du, horretarako, gaztea liluratuko duen emagaldu baten lauguntza lortuaz. Amodioa egin ondoren, Araunek bere botereak galdu eta jenteei zori txarra ekartzen die. araun hiriara migratu eta emagalduak bere burua hiltzen du.