Bi polozik banketxe langile bati txantaia egiten diote. Urteak atzera emakumeez bailatu eta lapurketetan aritu zen eta poliziek orain probetxu ateratzen diote informapen honi. Gizonak legezko irtenbidea aurkitzen saio da. alabaina ez du halakorik aurkituko eta garai bateko ekintza ilunak burutzera beharturik izango da, poliziaren babespean oraingoan.