Aristokratiko senide baten okasoaren historia, Arismendiarrak, kide gazteena den Beatriz Arismendiren oroitzapenaren bidez kondatua. Amonaren etxean, aurreko urteko gabonetan. Semeak: Fernando, Estatu Batuetan egoiliar, automobilen kontsesionario baten jabea; Raúl, latinoamerikar burokrata, Beatrizen aita; eta Nora, berrogei urteko neskazaharra, bere amarengandik dominatua. Virginia, Raúl-en emaztea, bere jarduera ez aristokratikoagatik nabarmendua da. Eugeniaren heriotzaren ondorioz, senide buru postua huts gelditzean, Virginiak hau aprobetxatu nahi du. Beatriz, babesgabeko biktima den bere izebarengana hurbiltzen da. Honek, berak daukan beldurra kentzen saiatuko den, Sebastián ezagutuko du.