"Favela"-tan bizi diren bost haur, Río de Janeiroko tokirik onenak banatzen dira, kakahueteak saltzeko. Filmearen gaia: bizitzak behartsuei eskeintzen dien sinua, aberats eta erdi mailako haurrek dituzten posibilitateak gonbaretuz. Hau izango da, Río de Janeiroko bizitza kondizioari buruz, sail bateko lehen erretratua.