Filme honen izena, 1976an La Plata (Buenos Aireseko probintziaren kapitala) hirian izandako gertakizun larri batetik dator, segurtasun indarrek zazpi ikasle buru, bataz besteko hamazazpi urtekoak, bahitu zituztenean. Gazte hauek, "boleto estudiantil secundario" delakoa lortzeko borrokatzen dute, oraindik "desagertua" daudelarik, bat ez ezik: Pablo Díaz. Hau, gidonista eta burutzailea aholkatuz gain, akzioaren ardatza izango da. Garai hartako eguneroko bizitza, familia eta ikasleen arteko giroa deskribatzen du, 1976ko martxoaren hogeita laueko militar kolpearen aurretik. Urte hartako irailaren hamaseiean, bahitu eta atxilptuak izan ziren.