Hungriatik sierra Negrara (Mexiko), Bukovich delako batek, Duval jaunari kaxoi bat bidaltzen dio. Lurralde honetara, Enrique eta Marta bidaiariak iristen dira. Marta, Sicomoros finkaren jabeak diren bere osaba izeba Eloísa eta Emilio, ikustera doa. Gertakizun batek bidaia eten egiten du. Karreta batean doan, beltzez jantzitako gizon bat kaxoiaren bila dabil. Denak leku berara doazenez, Enriquek, Sicomorosera eraman ditzaten eskatzen dio beltzez jantzitako gizonari. Eloísa izeba maltzurra, Karolen (Lavud-eko kontea) gorpua dagoen, kaxoia (zerraldoi bat) daraman lurpeko kripta batera doan, hileta gorteiu baten buruan dago. Emiliok, bere arreba María Teresa zenaren gorpua, azken aldiz ikusi nahi du, nitxoan sartu aurretik. Enrique, Emiliok bere arreba sendatzearen asmo frustatuan deituriko doktore gazte bat da. María Teresa, banpiroenganako beldurrez gaixotu egin zen.