La tierra prometida filmatzeko (hau, Grove generalaren gobernuaren erorketak Chilen aldarrikatuko zuen errepublika sozialistaren ondorengo, nekazari matxinada baten historia da), Miguel Littenek, gertaerak izan ziren lurraldean zehar abiatuz, tragedia honetan bizirik gelditu ziren pertsinal eta hauen semeak bilatu, aurkitu eta interrogatu zituen. Littinek, Chileko armadak eragindako masakre hau bizi izandako gizon partikular baten historia jaso zuen, eta hontan inspiratu zen filmea egiteko. Honen dokumentale eta fantastiko tankeren nahastura, dramaren protagonistekin edukitako kontaktuaren bized jaio zen. Hauek gertakizun larri, egiazko, imaginario eta magikoak kontatzen zizkioten Littini. Elementu haien sintesiatik sortu zen gidoi zinematografikoaren forma.