Metraje ertain honen gaia haurrak Haitiko etxeko langile gisa erabiltzea da, eta hori esklabotza modu berri bat da landa-eremuetan. Anita, 14 urteko neska, Madame Baptisteren eta bere adin bereko alaba, Choupette, neskamea da. Madame Baptiste elikagaiak saltzen aritzen da Ryenold 's Mining atzerriko enpresa handienaren atean. Madame Baptistek gogor jokatzen du Anitarekin, eta alabak, berriz, ez dio jaramonik egiten Anitaren zorteari, eta defendatu egiten du. Choupette nerbio-krisi baten biktima da, eta Haitiko politikako indar boteretsuen hainbat ikur ikusten ditu.