Paulo Honorio, merkatari ibiltaria da; baina han hemenka ibiltzeaz gogaiturik São Bernardo deritzan etxaldea lortzen du behingoan. Familia bat osatzea erabaki eta madalena neska lirain gaztearekin ezkontzen da. Baina Paulo Honorio jeloskorra da oso, eta bere emaztearen infideltasunari buzruzko etengabeko susmoak ditu. Berak amodio gutuna deritzonari buruzko eztabaida baten ondoren, Madalenak bere buruaz beste egiten du. Bakardadea eta bere zalantzen biktuma delarik, Paulo Honoriok bere bizitzaz erreflexionatzen du.