Jamaikar jatorrizko lehendabiziko luzemetraiak, pop musikaren munduan nabarmendu asmoz ziutatera iristen den nekazari gazte baten, Ivan-en, gorabeherak azaltzen dizkigu. Asmoak asmo, diskogintza industrian guztia usteldurik dagoela erreparatzen du, eremu honetan ez ezik gauza bera gertatzen da erlijio, polizia, marihuana trafikari eta harreman pertsonalekin... Jamaikar kantari ezagunek interpretatua (Jimmy Cliff-ek, batez ere), filmak Rastafarien kultur, musika, erlijioa eta filosofian oinarritu bizimodua erakusten du.