Kostaldetik urrun, barrukaldera joan beharko dutela esaten die bere sermoitan aita Manuelek, kontrabanduaren gaitza uxatu ahal izateko, eta bere eskuetan dagoena eginen du Bogernadore nagusial traslado eskabidea onar diezaion. Manuel aitaren aurka bertakoen interesak daude. Juan Contreras paradisua aurkituko ez duela badaki... baina ez du zertzurik gabeko bizimodua eraman nahi, ez borroka egin bage behintzat, hauxe baita gizonak lur gainean manifestatu ahal izateko duen modurik berezkoena. Jadanik ez du paradisurik aurkitu nahi, berau sortzen saiatuko baizik...