Bi gizon eta bi emakume, arlote ezaxolati moduan dabitza. Lehendabizikoak txotik ere es izanik, Buick auto bat gidatzen du, burgesiaren ezaugarrietako bat, izan ere. Bere osabaren maitaleari txantaia egin asmoz, hondartzan delarik bilutsik aterako dizkio argazki zenbaitzu. Amarruak ordea ez du eraginik izango eta beste neska batekin saiatuko dira. Egoera honek batzuen nola besteen miseria argiro azaltzen du. Filmak erotismo dosi altua konbinatzen du Nouvelle Vague zinegintza estiloaren antzeko zerbaitekin.