Gaurregungo zinegintzaren baliabideak erabiliz, halanola, kamera eskuak, zuzeneko soinua eta inkesta-zinema; filmak dokumental baten tratamenduaz gaurkotzen du garai bateko kronika, alegia, Hamar Urteetako Gerra hasierari dagozkion Kubako historiaren atalak erakutsiz.