Dokumental erako filma honetan kanas (Cuzko) eskualdeko nekazarien ohiturak eta berauen jatorria azaltzen zaigu. Pelikulan azaldu testigantzak hiru iturri dituzte, orohar: ahozko kulturaren aztarnak, izkarren historia bera eta Tupaj Amaru II.aren ejerzitoetako gudarien ondorengoek belaunaldiz belaunaldi gordetako kondaira. Protagonistak quechuera mintzatzen duten jendeak dira, zeintzuk iraganean eta egun nozi duten zapalketa salatzen baitute, bizi duten munduko xehetasunak berezko hizkuntzan adieraziz.