Paco harroputzak eta bere bikote den Mercedesek, Salón México aretoan ospatu dantza txapelketa irabazten dute. Neskak, kabaret batean dihardu eta, irabazitako dirua eskatzen dio. Baina Paco trofeua esnaiki eta, dirua eta beste emakume batekin hotel batetara joango da. Mercedesek, biak lokurtarik daudenean, gelan sartu eta dirua lapurtzen du. Ahizparen eskola ordaindu beharra dauka-ta. Pacok bortizki jipoitzen du Mercedes. Lupe, bihotz oneko polizia batek, gertaturakoaz erreparatu, eta neska mendekatzen du. Baina Beatriz, Mercedesen ahizpa, arazotan sartzen da eta ahizpak Salón Méxicon darama bizimoduaren berri izango du familiak. Honek zeharo korapilatzen du egoera.