Filmak Polín-en istorioa kondatzen du, gazteentzako erreformategi batean sartutako umearena, alegia. Inguru gizagabeko eta anker horretan, Polínen bizitza ozioa, umiliazioa eta ihes egitearen desio ezkutuan datza. Azkenik, askatua denean bere auzora itzuli, leku meharra izanik adizkideen irribarreak eta itxaropena zinbolizatzen duen zaldi zuri bat aurkituko baititu, baina gizartea kupidagaitza da eta Polín polizia baten besotik itzuliko da erregormategira.