Bogota neurrigabeki hazi den hiria dugu. Hirigunean pilaturik bost milioi biztanle bizi dira. Beren lurraldez desedukiak izan diren laborari eta migranteez beterik daude auzook, ziurtatearen giro bortitzaren eraginez familiek ez bide dute iraupen handirik. Haurrak familiarekiko lotura eten eta hiriko kaleetan barrena murgiltzen dira; "gamines" izendatuak dira, eta berauek osatu taldeek "gallada" deitura dute. Nekez bezain zailki superbizi ahal izateko taldetxotan bilduz eskeaz, lapurketaz nola prostituituz diraute. Filmaren egileak ataletan sailkatu du beronen barne egitura "gamín" baten eguneroko joanetorria agertuz eta haurrek haziz doazen hainean nozi duten garapena erakutsiz, hots, bizarberri direnez geroztik nola gizarteaurkako jarrera hartzen duten. Buru argitasun eta samurtasun handiz kondaturiko pasajea, dena den.