Caracasko hirigunean egundoko putetxe bat dago. Prostituzioaren erresuma honen gidaritzapena "La Garza"-ren eskuetan dago, zeina Dimas-en babespean bizi baita, putazain eta ogibidez gaizkile berau. Dimas putetxeko kuttuna da orain, Tobais, kuttun-ohia, aurrekoaren salaketa baten zioz espetxean bait dago. Aldaketarekin negozioa gorantz doa eta Dimas gero eta boteretsuago dabil, harik eta baztertu itxurako gazte bat tokian azaltzen den arte. Mutiko honek Jairo du izena. Honen iristea dela-ta, "El Pez que fuma" mundu ilunaren gainbehera hasiko da.