60etako hamarkadan mexikar eritzi publikoa astindu zuen egiazko gertakarian oinarritzen da filma. Urteetan zehar zehazgabeko gaztetxo kopuru bat oinazetu eta esplotatuz aritu izandako hiru ahizpa dira, Poquianchitarrak. Pobrezia nola ezjakintasunak bultzaturik, nakazariek beren alabak saltzen zizkieten. Modu honetan ez baldin bazen, erakundeak gaztetxo hauek bahitzeaz arduratzen ziren morrioak zeuzkan. ondoren, piztilakoak bihurtu edota akabatu arte torturatu eta prostituitzen zituztelarik.