Lehortea eta gosearen poderioz iparekialdeko "sertao" delakotik kostaldera ihesi doazenen tamalak kondatzen ditu filmak. Ondoko hauek osatzen dute hautako familia bat: aita, zaharturik, ezindua eta burutik jota dabil; ama, erropa garbitzailea da; eta semeak, gazte izanik ere, familia aruttera ateratzeaz arduratu behar du. Anai gazteena inolako asistentzia ezagatik hil da. Miseria gorriak arrebaren amets guztiak hondatzen ditu. Eta irtenbide bila abiatzeak, ez du familiaren azbeharra areagotu baino besterik lortuko.