Cantinflasen karrera abiatu eta Mexikon "Nazio Mailako Heroia" batetan bihurtu zuen komedia dugu. Ahí está el detalle-ren argumentu eldarniagarriak, burugableko zituazio aproposetan jarriko du Mario Moreno, honek bere esaldi luze ulergaitz ezaugarriak bota ahal izan ditzan. Eszenaren bat azpimarratzekotan, ezpairik gabe, epaiketarena; elkarrizketak barregarri bilakatzen dira erabat eta azkenik, bai juezak baita abokatuek ere protagonista bezala amaitzen dute, hots, zentzugabeko esanetan galduak.