Bidaian zihoan untziaren urperatzea dela-ta, Robinson Crusoe irla bateraino heltzen da, itxuraz hutsik dagoena eta superbizi ahal izateko modatzen hasten da. Leize batetan bizi delarik, beharrezko elikagai guztiak aurkituko ditu uhartean bertan. Denboraldi baten buruan, bere leinu bereko gixzajaleen eskuotetik askatzen duen bertako bat, morroi bihurtzen du. "Ostiral" izenaz bataiatzen du, eta mendebal kulturako heziketa guztiak irakasten hasten zaizkio.