Polizia banketze batetan lapurketa gauzatu duten gaizkileen atzetik dabil. hauek, ezinbestean, Bruno di Toro bizi den ostetzean ezkutatzen dute dirua. Brunok dirua aurkitu arte ez du etsiko eta, bere burua aberats sentituz, emazte-ohiarengana dihoa, beharrak hondatutako harremana berpiztu nahian. Emazteak ez dio sinisten negozio on baten ondorioz arberastu denik. Prentsaren bitarteaz, diru-txartelen numerazioa kontrolatuta dagoela jakiterakoan, hamparekin harremanetan dabilen adiskide batengana jotzen du. lapurrak Brunon atzetik dabiltza eta honen familiari mehatxu egiten diote. Brunok egoeraren kontrola galtzen du.