"Now" (Orain), Estatu Batuetako hegoaldean agintariek zentsuratu, debekatu eta atzetik jarraiki izandako abestia, himnu bilakatu, gerra kantu bihurturik da. Kantua bezain filme laburra, 6 minutukoa besterik ez, beronen letran gaitzetsi egoera adina gogor, konbatibo eta salatzaile dugu orobat. Estatu Batuetako historia hurbilean beltzek jasaten diharduten zapalkuntza adierazten du. Now kantua, alabaina, arraza bereizkeria soilaren mugatik haruntzago garamatza, yanki politikaren gerlagose asegaitza osoki salatuz: Vietnam, Santo domingo, Cuba...