Ibai batetako bokaletik gertu marrazo arrantzaleak bizi dira. hauen artean bada guztien begirunea bereganatu duen arrantzale ausart eta azkar bat. Bihotz handiko gizona delarik, Aureliok, Manelaren, korear neska gaztea, familiarnetzako arrantzu tresnak erosteko mailegi bat eskatzen du.
Urelioren bizimodua ez da erraza, atsedenil hartu gabe dihardu eta bere familiari, hiriburuan bizi dena, dirua bidali ahal izateko txito-txiro bizi da. Halako batean, iluntzeko ipintzen dituen sareetatik marrazoak iheska hasten zaizkio. Gau batez, gizon bat harrapatzen du, marrazo hilak lapurtzen dizkion berbera, alegia. Harrapalariarekin mendekurako nola gastigurako zilegitzat duen eskubidea obratuko du. Bere gurasoen gutunak are larrituz doaz, eta Aurelio hiriburura itzuliko, baina bertan egun batzuk igaro eta gero hura ez dela bere bizimodua erreparatuko du. Bera marrazolari da eta gainera Manelaz maitemunduta dagoela konturatzen. bere buruarekin zuzen jokatu nahian, kostaldera itzuli asko egiten du, bertako arrantzaleen bozkaiorako.