Jacques Tourneur
United States Army Cadet Nurse Corps delakoari eskainitako dokumentale honetan, erizaintza ikasleak azaltzen dira, anatomia ikastetik seregin praktikoak burutzen dituzten arte. Eraberean, ospitaleko gaizoekin eta kirofanoko praktiketan dihardutelarik. Filmaren amaieran diploma partitze zeremonia erakusten da.