Jacques Tourneur
Ingalaterran, Cornualles mendebal kostako ertzan, urperaturako hiri bat badela esan ohi da. Ekinozioko itsasbehera bitartean, bi gizon eta makume bat, urpeko hiri batetara daramatzan tunelan harrapaturik geratzen dira, kasualitatez. Bertan, Nemo Kapitaina gogoratzen gaituen gizona batek agintzen du. Protagonistek hiru ordu besterik ez dute-urazalera itzultzeko, itsasgora hasi aurretik hain zuzen.