Jacques Tourneur
1940an, Sudango frantziar barrutian, amerikar arma trafikari batek eta Lejioko koronel batek askatzen dute, emirraren eskuetan preso zirauen erlijio buruzagia. sobera ere sekta honetako buruzagia bera eta honen jarratzaileak bait dira tuareg leinu arteko gatazka ankerrean bakea lor dezaketen gizaseme bakarrak.