Jacques Tourneur
Estatu batuetara itzulian, Koreako gerra-hibilitako soldadu zahar batek eritzi azterketak eta berauen emaitzak irauliz ekintza politiko zenbait gauzatzearren beldurgiroa sortuz diharduen erakunde ultra baten institutoari aurre egiten dio.