Jacques Tourneur
Sorginkeria kongresu batetan parte hartu asmoz Ingalaterrarantz abiatzen da zientzilari amerikar bat. Gertakari ilun batzu direla medio, deabruaren adoratzaileen ekintzez ikertzen hasten delarik. Poliziaren laguntzaz deabru gurtzaile sekta honen buruzagia gaindituko du azkenean, baina honen egintzen egiazko errealitatea guztiz egiaztu ezinik.