Jacques Tourneur
Banku batetik lapurturiko diru kopuru handia amerikano baten eskuetara iristen da, bat-batean. Protagonistak, ezjakitun, polizia eta bankuaren atrakatzaileak izango ditu atzetik aldi berean. Azkenik, sekulako komeriak parte, bere errueza frogatu ahal izango du.